Tuesday 20 December 2011

Marah ohh marah :'>


Holla readers . Here I'm back untuk update bnde yang bukan bukan . Okay shut your mouth . Jangan nak mengutuk aku k . Lempang kang baru tawu . Hahhh merepek sekejap . Ahh perasan gamba kat atas nih . Hahai syelaa syelaa . orang buat gamba gini . Kau pon nak buat . Heheee zaman moden kan . Mcam mcam gmba orang buat . Aku follow jea , hahhhh orang lain boleh buat aku pon boleh buat ape . Teheee , k aku nak melewey kejap boleh kan sebab dah lame tak update . Hahhh macam bodoh lah . Okay terus kan :'>

Tadi on call dengan die . Haaaaaaaa tak twu nak ckap mcam mane . Nak ckap aku yang buat hal , ntahh la . Die tanye tengah buat ape . Aku cakap tengah online  . Die tanye chat dengan sape . Aku cakap Dengan Haziq Spiro  . Then , die naek kepale aa . Start nak marah aku . Okay tak penah nak marah aku . Pastuh mule memerli aku semua . Aku dah offline cukop bagos . Die boleh ckap kalau offline sebab papa baek takpayah , gie lah online balek . Saket boleh hati aku kau buat mcam nie . Persoalan , siape dah berubah sekrang ? kau ke aku sayang :'<  kau takpenah nak seda yang selame nie bnyak tengking kau aa . Tapi aku diam jea . Aku tak nak banyak ckap aa weyh . Sebab aku sayang kau . Aku tawu kau tengking tengking aku ade sebab kan sayang . Bukan sengaje kan . mcam tuh laa aku . Kalau kau rase aku berubah tuh semua sebab kau . Kau yang buat aku berubah . Kalau kau rase aku bukan yang tebaik untuk kau . Cakap lah aku tak kesah laa orang jujo dengan aku .

Jangan tunjuk besa kau depan aku . Jangan bagi pancing yang mcam yall kat aku lah sayang . aku penat tempoh semua nie . family aku semua dah reject aku habes habes . Aku dah takde sape sape nak mengadu . Omt , jangan lah tanye aku kau tuh jahat kea tak . Jawapn aku ye . Kau jahat . Kau curik hati aku diam diam . jahat kan tuh . Kau buat something dalam diam . Jahat kan tuh. Kau buat fikiran aku teros untuk kau . Jahat kan tuh . Please jangan tanye aku kau jahat kea tak . 

Jangan buat aku mcam orang bodoh lah sayang . aku manusia same mcam kau . No body is perfect kan . Okay aku malas nak ckap banyak . buat aku menanges gile gile buat ap kan . jangan smpai esok aku takde mood nak hang dahlaaaaaaaaaaaaa . Please babyyyy I LOVEYOU :'<

No comments:

Post a Comment